تمدید مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست

تمدید مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست عطر و تن: مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» ویژه كودكان و نوجوانان تا ۱۵ آبان تمدید گردید.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مبحث های فراخوان این مهرواره «خانواده من، شادی های من، آینده روشن، فردای بهتر، همدلی و مهربانی، دنیا از نگاه من، آسمان شهر من، خانه من، جنگ و صلح، آینده ساختنی است، کشورم را دوست دارم» و یا هر مبحث دیگری در رابطه با مواد پنجاه وچهارگانه پیمان نامه جهانی حقوق کودک پیشنهاد شده است.
برهمین اساس علاقه مندان به شرکت در مهرواره در دو گروه سنی بالای ۱۱ سال (نونگاه) و بالای ۱۵ سال (نوجوان) تا ۱۵ آبان ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار خلق شده با این مورد ها را از دریچه نگاه کودکان و حاصل ذوق و خلاقیت آنها، به سایت مجازی کانون ارسال نمایند.
داستان های نوشته شده باید در چارچوب فایل word با فونت ۱۴ با حجم کوتاه و حداکثر ۳ صفحه A۴ یا یک هزار کلمه در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir بخش فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» بارگذاری شود.
علاقه مندان همینطور باید مشخصات کامل خود همچون نام داستان و موضوع، نام و نام خانوادگی نویسنده، تاریخ تولد، گروه سنی، عنوان اثر، نام استان، شهر، شماره تلفن ثابت و همراه و نشانی پستی خویش را درج کنند.
انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» را ویژه کودکان و نوجوانان علاقه مند سراسر کشور برگزار می کنند.




منبع:

1399/07/30
22:38:11
5.0 / 5
1304
تگهای خبر: تولد , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه