حضور ایران در نمایشگاه كتاب مسكو

حضور ایران در نمایشگاه كتاب مسكو به گزارش عطر و تن سی ودومین دوره نمایشگاه كتاب مسكو ظهر امروز راه اندازی شد. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه كه از ۱۳ تا ۱۷ شهریورماه برگزار می گردد حضور یافته است.


به گزارش عطر و تن به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، غرفه این موسسه در این دوره از نمایشگاه ۲۴ مترمربع است كه بر مبنای تفاهم نامه همكاری مشترك نمایشگاه كتاب تهران و مسكو در اختیار قرار گرفته و تعداد ۳۰۰ عنوان كتاب در زمینه های دین، كودك و نوجوان، ایران شناسی، ادبیات كلاسیك و معاصر، هنر و ادبیات دفاع مقدس در غرفه ایران به معرض نمایش گذاشته شده است. جمال الدین اكرمی و مهدی رجبی از حوزه ادبیات كودك و نوجوان در غرفه ایران حضور دارند.
معرفی ظرفیت های نشر ایران، معرفی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، معرفی طرح های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه اختصاصی آثار تصویرگران ایرانی، كارگاه خلاقیت نویسندگی، كارگاه تصویرسازی و برگزاری نشست های فرهنگی ازجمله برنامه ها و فعالیت های غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه اعلام شده است.
در نمایشگاه كتاب مسكو علاوه بر حضور ناشران روسی، ۳۳ كشور دیگر هم شركت دارند و میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه، جمهوری بلاروس است. نمایشگاه كتاب شارجه هم بعنوان پایتخت جهانی كتاب ۲۰۱۹ بعنوان شهر میهمان حضور دارد.
محور اصلی این دوره از نمایشگاه كتاب مسكو به ادبیات كودك و نوجوان معطوف شده كه برنامه های آن با همكاری نمایشگاه بین المللی كتاب بلونیا برگزار می گردد و سخنرانان به رویدادهای حاضر در حوزه نشر كودك و تقویت ارتباطات با جامعه بین الملل خواهند پرداخت.





1398/06/15
12:56:44
5.0 / 5
4849
تگهای خبر: ادبیات , فرهنگ , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه