معرفی برگزیدگان جایزه جامعه نویسندگان

معرفی برگزیدگان جایزه جامعه نویسندگان عطر و تن: نام «ریموند آنتروباس»، برنده جایزه های «فولیو» و «تد هیوز» و «آن یانگستون»، نویسنده 70 ساله در بین برنده های جایزه «جامعه نویسندگان» به چشم می خورد.


به گزارش عطر و تن به نقل از بوكسلر، «ریموند آنتروباس» شاعر برنده جایزه های «فولیو» و « تد هیوز» این دفعه جایزه چهارهزار پوندی « سامرست موآم» را برای مجموعه شعر «پایداری» آز آن خود كرد. «آنتروباس» كه یك شاعر ناشنواست برای نگارش مجموعه شعرش از تجربیات خانوادگی اش و سختی های دوران تحصیلش بعنوان یك ناشنوا بهره برده است. جایزه «سامرست موآم» به برترین اثر داستانی، غیرداستانی یا مجموعه شعر یك نویسنده یا شاعر زیر ۳۵ سال اهدا می شود.
« آن یانگستون» نیز جایزه هزار پوندی «یادبود پائول توردی» را برای رمان «مرا در موزه ملاقات كن» دریافت كرد. جایزه « پائول توردی» به یاد این نویسنده كه نخستین رمانش را در سن ۶۰ سالگی نوشت به برترین رمان اول نویسندگان بالای ۶۰ سال اهدا می شود.
در مجموع، طی مراسمی به میزبانی « جكی كِی» شاعر بریتانیایی و با حضور رئیس جایزه «جامعه نویسندگان» به ۳۲ نویسنده، جوایزی به ارزش كلی ۱۰۰ هزار پوند اهدا شد.
ازدیگر برندگان این جایزه می توان به «جیمز كلارك» برنده جایزه ۱۰ هزار پوندی «تراسك» برای رمان «راه باریك»، « دیما الزیات» برنده جایزه « تام گلون تراست» برای رمان «زمانی اهل سوریه بودیم» و «جولیان جكسون» برنده « جایزه الیزابت لانگفورد» برای كتاب « تصویر مشخصی از فرانسه» اشاره نمود.
داوران این دوره از جایزه «كیت ماس»، « گری یانگ»، «مارك لاسون»، «آنیتا ستی» و «سوزان هیل» بودند.
جایزه «جامعه نویسندگان» یك جایزه ادبی بریتانیایی است كه هرساله از طرف جامعه نویسندگان در عناوین مختلف به برترین آثار سال اهدا می شود.




منبع:

1398/03/28
13:51:34
5.0 / 5
4686
تگهای خبر: جایزه , كتاب , گل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه