درگذشت و خاك سپاری قاسم غریفی

درگذشت و خاك سپاری قاسم غریفی عطر و تن: مراسم خاكسپاری و خاك سپاری قاسم غریفی فردا انجام می شود.


اعظم كیان افراز، ناشر آثار این مترجم و هنرمند تئاتر به ایسنا اظهار داشت: ایشان سه سال پیش در حال كار روی ترجمه آخرشان بودند كه گرفتار ضایعه مغزی شدند و پس از آن هم در بستر بیماری بودند. این اواخر به سبب عفونت ریه در بیمارستان پیامبر اكرم (ص) بستری بودند كه متأسفانه عصر روز گذشته (شنبه، ۱۱ خردادماه) از دنیا رفتند.
او درباره مراسم خاك سپاری غریفی اظهار نمود: مراسم خاكسپاری و خاكسپاری قاسم غریفی فردا (دوشنبه، ۱۳ خرداد) ساعت ۱۰ بامداد در قطعه نام آوران بهشت زهرا انجام می شود. مراسم ترحیم هم روز سه شنبه (۱۴ خرداد) از ساعت ۶ تا ۷: ۳۰ بعدازظهر در مسجد ولیعصر (عج) واقع در خیابان وزرا برگزار می گردد.
قاسم غریفی متولد ۱۳۳۰ در خرمشهر، كارگردان، نمایشنامه نویس، طراح صحنه و بازیگر بود كه از بیست سالگی ترجمه از انگلیسی و عربی را آغاز نموده بود. نمایشنامه «عشق» در سال ۶۱ و «تراژدی مرد شیره خرمافروش فقیر» در سال ۶۲ به كارگردانی وی در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا شد.
از آثار غریفی می توان به «آموزش تئاتر به زبان ساده» نوشته ریك دی روشرژ، «عشق و دونمایشنامه دیگر» از توفیق الحكیم و «تراژدی مرد شیره خرمافروش فقیر» از سعدالله ونوس اشاره نمود.




منبع:

1398/03/13
15:13:38
5.0 / 5
4832
تگهای خبر: آموزش , بیمار , بیماری , تولد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه