درگذشت نویسنده سرشناس آمریكایی

درگذشت نویسنده سرشناس آمریكایی عطر و تن: «سو گرفتون» نویسنده آثار جنایی بر اثر مبتلا شدن به بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.



به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، «گاردین» نوشت: «سو گرفتون» نویسنده آمریكایی كه برای نگارش مجموعه «الفبای كینزلی میلهون» شهرت داشت، در سن ۷۷ سالگی و بعد از دو سال مبارزه با سرطان در كالیفرنیا دارفانی را وداع گفت.

مجموعه «الفبا»ی این زن نویسنده، رمان های جنایی و رمزآلودی بودی كه هر یك با یكی از حروف الفبا آغاز می شد. حرف «Y» این مجموعه رمان در مات اوت ۲۰۱۷ روانه بازار كتاب شد.

«گرفتون» هیچگاه با اقتباس تلویزیونی یا سینمایی كتاب هایش موافقت نكرد و با سایه نویسی هم مخالف بود. به همین دلیل، دختر او اعلام نمود: از دید خانواده ما كتاب های «الفبا» با «Y» به آخر رسیده است.

مجموعه رمان های معروف این نویسنده آمریكایی، داستان های جنایی «كینزی میلهون» را بعنوان زنی كه در شهری خیالی در كالیفرنیا كارآگاه خصوصی است، روایت می كند. نخستین قسمت از این چندگانه سال ۱۹۸۲ با نام «A is for Alibi» منتشر گردید. این كتاب ها تابحال به ۲۶ زبان دنیا ترجمه شده اند و به فهرست پرفروش ترین های آمریكا راه پیدا كرده اند.

جمعی از نویسندگان و چهره های سرشناس همچون «وال مك درمید»، «مگ كابوت»، «هیلاری دیویدسون» و «جولی آن امری» در فضای مجازی از شنیدن خبر درگذشت این زن رمان نویس ابراز تاسف كرده اند.






1396/10/09
23:37:47
5.0 / 5
4626
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه