واكنشی به استفاده از تندیس و لوگو جایزه فرشته

واكنشی به استفاده از تندیس و لوگو جایزه فرشته عطر و تن: روابط عمومی شهركتاب «فرشته» نسبت به آنچه آن را «سوء استفاده و بهره برداری غیرقانونی از تندیس و لوگو جایزه «فرشته» خوانده واكنش نشان داد.



در متن ارسالی به ایسنا آمده است: روابط عمومی شهركتاب فرشته، با عنایت به انتشار خبری از جانب برخی رسانه ها در خصوص شروع به كار جایزه ای ذیل عنوان «ارغوان» و از آنجائیكه این جایزه مقرر است با تندیس و لوگو «جایزه فرشته» فعالیت خویش را بنیان گذارد، روابط عمومی شهركتاب فرشته ضروری می داند برای شفاف سازی و روشن ساختن این اتفاق به توضیح ذیل اشاره كند.

تندیس و لوگو معرفی شده از جانب دست اندركاران جایزه مذكور تنها مربوط به «جایزه فرشته» بوده و طبعا تمامی حقوق مادی و معنوی آن هم متعلق به مجموعه فرهنگی ـ هنری شهركتاب فرشته است. لوگو و تندیس جایزه فرشته به نهاد یا شخصی واگذار نشده و این مورد تكذیب می گردد.

فراخوان دوره چهارم جایزه فرشته و اسامی اعضای هیات انتخاب و داوری و همینطور دبیر آن طبق روال هر سال در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

**
روز گذشته اوژن حقیقی بنیانگذار و دبیر این جایزه كه پیش تر سه دوره دبیری جایزه «فرشته» را برعهده داشت از برگزاری نخستین دوره جایزه ادبی«ارغوان» در دی ماه اطلاع داد و اعلام نمود: ادامه همكاری ما با جایزه فرشته، بعد از سه دوره همكاری به علت اختلاف سلیقه هایی منتفی شد و همان شورای سیاستگذاری، هیئت انتخاب و هیات داوران از امسال جایزه ادبی «ارغوان» را برای داستان اولی های زیر ۳۰ سال برگزار خواهند كرد.
شورای سیاستگذاری جایزه «ارغوان» متشكل از ابراهیم حقیقی، امیر اثباتی، آرش صادقی، اوژن حقیقی (با تشكر از بهرنگ تنكابنی) با لوگو و تندیس سه دوره قبل جایزه «فرشته»، دوره اول جایزه «ارغوان» را برگزار خواهند كرد.
فراخوان شركت در نخستین دوره این جایزه و مبحث آن، اول دی ماه ۹۶ با استفاده از سایت این جایزه و رسانه ها منتشر خواهد شد.



1396/09/15
11:36:27
5.0 / 5
4794
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه