مطالعات نشان می دهد؛

خواب بهتر احساس تنهایی کمتری به همراه دارد

خواب بهتر احساس تنهایی کمتری به همراه دارد به گزارش عطر و تن، یک مطالعه جدید نشان داده است افرادی که احساس تنهایی می کنند و از نظر اجتماعی منزوی هستند امکان دارد از خواب خوب بهره بیشتری ببرند.



به گزارش عطر و تن به نقل از مهر به نقل از هلث دی نیوز، به قول محققان، خواب بهتر با احساس تنهایی عاطفی و اجتماعی کمتر مرتبط می باشد.
نتایج نشان داده است که بزرگسالان جوان تر بخصوص از خواب بهتر سود می برند، اما افراد در هر سنی پس از اینکه خوب بخوابند احساس تنهایی کمتری می کنند.
«جوزف دزیرزوسکی»، محقق ارشد و معاون تحقیقات و امور علمی در بنیاد ملی خواب در واشنگتن دی سی، اظهار داشت: «تنهایی یک بحران فوری بهداشت عمومی است و نیاز مبرمی به درک و درمان بهتر آن وجود دارد.»
دزیرزوسکی در بیانیه خبری دانشگاه اظهار داشت: «نتایج ما نقش مهمی را که خواب در درک تنهایی در طول عمر بزرگسالی ایفا می کند، نشان داده است. شاید کوشش برای بهبود سلامت خواب بتواند تاثیر مفیدی بر تنهایی، بخصوص برای جوانان داشته باشد.»
آکادمی پزشکی خواب آمریکا می گوید بزرگسالان باید هر شب حدود هفت ساعت بخوابند تا سلامت و هوشیاری بهینه را ارتقا دهند.
برای این مطالعه، نزدیک به ۲۳۰۰ بزرگسال با میانگین سنی ۴۴ سال پرسشنامه سلامت خواب آنلاین را تکمیل کردند. آنها همینطور فرمی را پر کردند که میزان تنهایی را اندازه می گرفت.
به گفته محققان، کوشش برای کاهش تنهایی باید شامل تاکید بر ارتقای سلامت خواب باشد.


منبع:

1403/03/19
11:37:29
5.0 / 5
234
تگهای خبر: آنلاین , احساس , بهداشت , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه