فراخوانی برای جمع آوری دستنوشته بزرگسالان برای كودكان

فراخوانی برای جمع آوری دستنوشته بزرگسالان برای كودكان به گزارش عطر و تن فراخوان گروه «دستنوشته بزرگسالان برای كودكان» شورای كتاب كودك با هدف شناخت، هدایت و تشویق نویسندگان نوقلمی كه آثار انتشار یافته ندارند، منتشر گردید.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا بر مبنای اعلام شورای كتاب كودك، گروه دستنوشته بزرگسالان برای كودكان این نهاد، بیشتر از سی سال است كه در شورای كتاب كودك فعالیت دارد. هدف این گروه شناخت، هدایت و تشویق نویسندگان نوقلمی است كه آثار انتشار یافته ندارند تا بدین وسیله زمینه های مناسب برای رشد و شكوفایی آنها در حوزه ادبیات كودك و نوجوان فراهم گردد.
در این فراخوان آمده است: در این روزهای بهاری و شرایط دشوار كه وظیفه مدنی و انسانی همه ماست كه در خانه بمانیم تا بتوانیم به سلامت از این بحران عبور نماییم، شاید فرصتی بیابیم تا دلمشغولی هایی را كه در شرایط عادی فرصتی برایشان نمی یافتیم، اجرایی نماییم.
اگر برای كودكان دست نوشته ای دارید جهت بررسی و هدایت می توانید به این گروه بسپارید. این حركت سر آغاز آشنایی بیشتر شما با فعالیتهای شورا و بخصوص آثار ادبی مناسب كودك و نوجوان و هم چنین افق های تازه ای برای شناخت دنیای آنها خواهدبود.
شرایط ارسال آثار

- اثر تایپ شده باشد
- نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، جنسیت، شغل، تاهل، تعداد فرزند، محل سكونت، اگر با شورا آشنایی دارید نحوه آشنایی و راه های تماس حتما قید شود.
ارسال آثار به آدرس ایمیل:
Nahid_jabbary@yahoo.com
ارسال از راه واتس اپ و یا تلگرام مناسب تر خواهد بود.
شماره تماس: ناهید جباری09126089325



1399/01/25
16:09:10
5.0 / 5
2954
تگهای خبر: ادبیات , رشد , سلامت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه