كتاب خصوصیت های سلمان فارسی رونمایی گردید

كتاب خصوصیت های سلمان فارسی رونمایی گردید عطر و تن: كتاب «ویژگی های سلمان فارسی» نوشته عبدالكریم پاك نیا تبریزی در كتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) رونمایی گردید.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل محمدی كرمانشاهی، مدیر كتابخانه و موزه آستان مقدس كریمه اهل بیت(س)، با اشاره به بعضی از ظرفیت های كتابخانه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اظهار نمود: در این مجموعه سعی شده است تا بتوانیم كتاب ها و گنجینه ها را به شیوه مطلوب در اختیار علاقه مندان و پژوهشگران قرار دهیم.
او با اشاره به اینكه این كتابخانه بعنوان دومین كتابخانه استان و یكی از برترین كتابخانه های كشور شناخته شده است، اظهار داشت: شخصیت های برجسته علمی و دینی كتابخانه های شخصی خویش را به این كتابخانه اهدا كرده اند تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

در ادامه این مراسم نویسنده كتاب «ویژگی های سلمان فارسی» با اشاره به اینكه در این كتاب در ۶۹۰ صفحه و ۱۵ فصل به ابعاد مختلف زندگی سلمان فارسی پرداخته است، بیان كرد: سلمان فارسی شخصیتی تمام عیار و تربیت یافته در مكتب گرامی اسلام بود كه برای اولین بار قرآن كریم را به زبان فارسی ترجمه كرد.

حجت الاسلام عبدالكریم پاك نیا تبریزی با اشاره به اینكه نگارش كتاب «ویژگی های سلمان فارسی» بیش از یك سال زمان برده است، افزود: این كتاب تازه به بازار وارد شده كه امیدواریم مورد استفاده اقشار مختلف بخصوص كارشناسان و اندیشمندان قرار گیرد.




1396/10/26
20:26:45
5.0 / 5
4993
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه