برگزاری همایش شعر انتظار در بیجار

برگزاری همایش شعر انتظار در بیجار به گزارش عطر و تن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از برگزاری هشتمین همایش منطقه ای شعر انتظار در این شهرستان اطلاع داد.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، عباس محمدمرادیان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كردستان هشتمین همایش منطقه ای شعر «انتظار» را در آبان ماه سال جاری در بیجار برگزار می نماید.

او با بیان این كه این همایش به صورت منطقه ای و با حضور استان های غرب كشور برگزاری می شود، بیان كرد: فراخوان این همایش در میان استان های كردستان، ایلام، كرمانشاه، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قزوین اعلام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با بیان این كه پذیرش آثار در بخش فارسی و كردی اعلام شده است، اظهار نمود: حداقل سه اثر و حداكثر شش اثر در هر بخش از علاقه مندان پذیرفته می شود.

مرادیان با تاكید بر این كه آثار ارسالی بایستی صرفاً در محور شعر مهدویت و انتظار فرج باشد، اضافه كرد: محدودیت شرط سنی و قالب شعری در این همایش وجود ندارد.

او با بیان این كه آثار ارسالی نباید در هیچ همایش دیگری شركت و یا خوانده شده باشد، افزود: انتخاب و داوری آثار در دو بخش فارسی و كردی توسط داوران كشوری صورت خواهد گرفت.

مرادیان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این دوره از همایش شعر انتظار را ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام نمود و خاطرنشان كرد: زمان برگزاری همایش ۲۰ آبان ماه پیشبینی شده است.

وی همینطور اظهار داشت: در جهت ترویج فرهنگ مهدویت و ارتقای كیفی همایش، كارگاه یك روزه با حضور استادان ممتاز كشوری برگزار می گردد.




1398/06/10
23:53:17
5.0 / 5
4776
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه