جایزه كتاب سال آذربایجان شرقی فراخوان داد

جایزه كتاب سال آذربایجان شرقی فراخوان داد عطر و تن: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همكاری موسسه خانه كتاب اولین دوره جایزه كتاب سال آذربایجان شرقی را برگزار می نماید.


به گزارش عطر و تن به نقل از روابط عمومی موسسه خانه كتاب، اولین دوره جایزه كتاب سال آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح كیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان كتاب استان برای خلق آثار مكتوب جدید و تقویت شاخص كتاب و كتابخوانی برگزار می گردد.
بر طبق این فراخوان، از پدیدآورندگان، مترجمان و ناشران دعوت شده تا كتاب یا كتاب های پیشنهادی خویش را به دبیرخانه كتاب سال ارسال نمایند.
آثار ارسالی به این جایزه باید برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ و در بازه زمانی اول فروردین ماه تا ۲۹ اسفند انتشار یافته باشند. همینطور آثار ارسالی نباید كمك درسی و افست باشند.
آثار ارسالی به دبیرخانه اولین دوره جایزه كتاب سال آذربایجان شرقی باید دارای برگه اعلام وصول باشند و آثار باید در دو نسخه به دبیرخانه كتاب سال تحویل داده شود. آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.
آخرین مهلت ارسال آثار به اولین دوره جایزه كتاب سال آذربایجان شرقی تا پنجم شهریورماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خویش را به دبیرخانه جایزه به نشانی تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه كتاب سال استانی ارسال نمایند و برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس بگیرند.
برگزیدگان این جایزه در آئین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه كتاب تبریز معرفی و تجلیل خواهند شد.



1398/05/13
19:51:07
5.0 / 5
5126
تگهای خبر: جایزه , فرهنگ , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه