كتاب دارساوین رونمایی می گردد

كتاب دارساوین رونمایی می گردد عطر و تن: مراسم رونمایی كتاب «دارساوین» خاطرات فتح الله جعفری، سرتیم یگان حفاظت از امام خمینی (ره) در قم و بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران برگزار می گردد.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا بر مبنای خبر رسیده، این مراسم با حضور جمعی از مسئولان كشوری و لشكری، ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۹۶ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد. در این مراسم، سردار فتح الله جعفری راوی كتاب و سعید علامیان نویسنده كتاب سخنرانی می كنند.
«دارساوین» اثری مستند در حوزه خاطرات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است كه در آن خاطرات سردار فتح الله جعفری نوشته شده است. این كتاب در بردارنده خاطرات شفاهی و بر مبنای متن یادداشت های روزانه وی و به صورت پرسش و پاسخ تدوین شده است.
سعید علامیان درباره این كتاب می گوید: «دارساوین» خاطرات جالبی از نحوه استقرار امام خمینی(ره) در قم و زمان انتقال ایشان به بیمارستان قلب تهران را در بر دارد. همینطور خاطراتی درباره استقرار ایشان در ساختمانی واقع در خیابان دربند در فروردین سال ۱۳۵۹ بیان شده كه پیش از این منتشر نشده بود.
او می افزاید: بخش بعدی كتاب مربوط به خاطرات سردار جعفری همراه با گروه ۶۴ نفری در منطقه كردستان است كه وی به همراه این گروه در ستون كشی هایی كه صیاد شیرازی برای پاكسازی این مناطق انجام می داد، همراه شدند. خاطرات اسیر شدن آنها در كردستان برای پاكسازی مناطق، همچون خاطرات جذاب كتاب است.
در بخش نخست كتاب خاطرات و دست نوشته های روزانه جعفری از وقایع مختلف نقل شده و در بخش دوم پرسش و پاسخ میان راوی و نویسنده كتاب برقرار شده كه در درك لحظات مختلف و دانستن از جزئیات بیشتر به مخاطب كمك می نماید.



1396/10/07
20:45:27
5.0 / 5
5059
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه