رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد :

خدمات امدادی به هزار شهروندان

خدمات امدادی به هزار شهروندان رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل را تشریح نمود.


به گزارش عطر و تن به نقل از مهر مرتضی سلیمی اظهار داشت: از روز دوشنبه ۱۰ مهرماه شاهد بارش شدید باران در بعضی از نقاط كشور بودیم و همین مبحث هم سبب سیل و آبگرفتگی معابر در برخی از شهرهای كشور شده است.
وی اضافه كرد: بیشترین حجم سیلاب ها در استان های گیلان، مازندران و اردبیل گزارش شد و در بعضی از مناطق روستایی این سه استان وضعیت سیلاب وخیم گزارش می شد. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با عرضه آماری از امداد رسانی های صورت گرفته طی روزهای اخیر اظهاركرد: نیروهای هلال احمر در ۳ استان سیل زده به بیش از یك هزار نفر خدمات امدادی عرضه كرده اند. سلیمی با اشاره به ادامه امدادرسانی ها در بعضی از مناطق استان های گیلان، مازندران و اردبیل تصریح كرد: امدادرسانی های نیروهای هلال احمر در بعضی از شهرها از قبیل: انزلی، رودسر، تنكابن، آستارا، املش، لاهیجان، صومعه سرا، رامسر، تالش، لنگرود، پارس آباد و بیله سوار ادامه دارد. وی از ورود سیل به خانه های روستایی استان های سیل زده خبرداد و اظهاركرد: به علت ورود سیل به بعضی از خانه های روستایی، امدادگران كار تخلیه آب از خانه ها را در دستور كار قرار داده و در ۱۹۶ واحد مسكونی، عملیات تخلیه آب را انجام داده اند.
 

1396/07/14
20:10:10
5.0 / 5
6101
تگهای خبر: سازمان غذا و دارو , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه