سخنگوی ستاد ملی مقابله با كرونا: ۱۵ هزار بیمار كرونایی به سفر رفتند سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: در روزهای نوروز بیشتر از ۱۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا به مسافرت رفتند. به گزارش عطر و تن به نقل از مهر، علیرضا رئیسی، در گفتگوی با خبر ساعت ۲۱ شبکه یک سیما، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت. وی با انتقاد از افرادی که نسبت به رعایت پروتکل ها بی تفاوت بوده اند، اضافه کرد: در روزهای نوروز بیشتر از ۱۵ هزار بیمار مثبت کرونایی عازم سفر شده اند. رئیسی ضمن اشاره به افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: باید منتظر آمارهای شدیدتری از کرونا پس از آخر تعطیلات نوروزی باشیم. 1400/01/14 13:10:50 5.0 / 5 1404 تگهای خبر: بیمار , بیماری , سفر این مطلب عطروتن را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط راه اندازی سیستم یادگیری از راه دور سلامت مخصوص خانواده ها راه اندازی درمانگاه پیوند مغز و استخوان در بیمارستان شریعتی به همراه فیلم سرطان مثانه در مردان چهار برابر بیشتر از زنان بروز می کند گذاشتن گوشی زیر بالش هنگام خواب چه خطراتی برای سلامتی دارد؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب عطروتن نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳