مدیركل دفتر بازرسی وزارت بهداشت عنوان كرد؛ انتقاد از خدمات مراكز درمانی را با 190 اطلاع دهید به گزارش عطر و تن مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اظهار داشت: هموطنان می توانند انتقاد یا شکایت خویش را با سامانه ۱۹۰ مطرح کنند. به گزارش عطر و تن به نقل از مهر، محمد حسین حیدری در نشست خبری امروز اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب مردم سبب می شود تا کادر درمان هم کمی آسوده باشند. وی به سامانه ۱۹۰ اشاره نمود و اضافه کرد: در صورتیکه مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همینطور تعرفه خدمات درمانی دارند می توانند با شماره ۱۹۰ تماس و پیشنهادات خویش را مطرح کنند. مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: در اسرع وقت انتقادات و شکایات بررسی و پیگیری خواهد شد. حیدری اظهار داشت: سامانه های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ به دلایلی از مدار ارتباطی خارج شده اند و هموطنان با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند. منبع: عطر و تن 1399/10/10 15:53:05 5.0 / 5 1363 تگهای خبر: بهداشت , خدمات , دارو , درمان این مطلب عطروتن را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط وقتی بدن می میرد و ذهن زنده می ماند بازهم پای امید در بین است رونمائی سامانه رضایت سنجی بعد از زایمان 6 درصد بزرگسالان ایرانی آسم دارند درمان مجانی مجروحان حادثه بندرعباس با بهترین کیفیت نظرات بینندگان در مورد این مطلب عطروتن نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳