رمان آكابادورا نقد می شود

رمان آكابادورا نقد می شود عطر و تن: نشست نقد رمان «آكابادورا» نوشته میكلا مورجیا با ترجمه ویدا عامری به صورت مجازی انجام می شود.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، این جلسه بعنوان نشست هفتگی شهر کتاب ساعت ۱۵ روز سه شنبه (دهم تیرماه) با حضور مژگان کلهر، محمد طلوعی و ویدا عامری و همین طور ارائه پیام میکلا مورجیا، نویسنده کتاب برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند این جلسه را از اینستاگرام این مرکز به آدرس Instagram/bookcityculturalcenter به صورت زنده پیگیری کنند.
در معرفی رمان «آکابادورا» که اخیرا توسط نشر هرمس انتشار یافته آمده است: این کتاب رمانی ایتالیایی است که در می ۲۰۰۹ انتشار یافته و تابحال به چندین زبان ترجمه شده و جوایز مختلفی دریافت کرده است. داستان در نیمه اول قرن بیستم و در روستایی کوچک در ساردینا به نام سورنی اتفاق می افتد. ماریا لیسترو کوچک، فرزند چهارم و آخر از خانواده ای در سورنی که پدرشان را از دست داده اند به فرزندخواندگی زنی بیوه و ثروتمند به نام بوناریا اورایی درمی آید.
نکته مرموزی در این پیرزن سیاه پوش دیده می شود که ماریا را می ترساند و قادر به درکش نیست. در سکوتش، در نگاه ترسناکش، در دانشش از مرگ و زندگی، و همین طور....




منبع:

1399/04/08
21:06:41
5.0 / 5
2616
تگهای خبر: زندگی , كتاب , مرگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه