انتشار كتابی درباره تفاوت نگاه زنان و مردان به تبلیغات به گزارش عطر و تن كتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت های جنسیتی» با ترجمه علیرضا ربیعی راد منتشر گردید. به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، در معرفی ناشر از این کتاب امده است: این کتاب بر مبنای یک پژوهش گروهی دانشگاهی در دانشگاه استکهلم سوئد به تفاوت های میان برداشت های زنان و مردان در مواجهه با تبلیغات شهری می پردازد. اساس یافته های پژوهش یاد شده بیشتر از ۷۰ درصد تبلیغات شهری، اعتنایی به ارزش ها و الگوهای متفاوت معناسازی خاص زنان و مردان ندارند و ازاین رو در اثرگذاری بر مخاطبان مبتلا به اختلال می شوند. به قول ربیعی راد، کشور روسیه بعنوان بستر انجام این پژوهش، قرابت های قابل توجهی با باورها و ارزش های عمومی در ایران دارد و همین موضوع، فهم و کاربرد نتایج آنرا در ایران هم آسان تر می کند. علیرضا ربیعی راد از کارشناسان تبلیغات در ایران است و در چند سال گذشته آثار قابل تجهی را در این عرصه تالیف یا ترجمه کرده است. کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت های جنسیتی» در ۱۴۶ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان در نشر داستان عرضه شده است. 1399/02/23 23:30:08 5.0 / 5 2701 تگهای خبر: كتاب این مطلب عطروتن را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط سیستم مدیریت ساختمان انتشار فراخوان لالایی گهواره مردی که با خنده هایش همیشه زنده است فعالیت کتابخانه ها در کاهش صدمه های اجتماعی موثر است نظرات بینندگان در مورد این مطلب عطروتن نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳