مشاور وزیر بهداشت و درمان:

۶۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در كشور نهایی شد

۶۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در كشور نهایی شد عطر و تن: مشاور وزیر بهداشت و درمان بابیان اینكه اجرای طرح های عمرانی این وزارت خانه در مرحله پیگیری قرار دارد، اظهار داشت: شش هزار و ۵۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی در كشور نهایی شده است.



به گزارش عطر و تن به نقل از مهر، سید عباس پورهاشمی ظهر شنبه در دیدار با استاندار سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینكه در سال ۹۵ تعداد ۹ هزار پروژه بهداشتی در سطح كشور تعریف شده است، اظهار داشت: از این تعداد شش هزار و ۵۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی با متراژ دو میلیون و ۲۲۰ هزار مترمربع در سطح كشور نهایی شده است.
وی بابیان اینكه به منظور اجرای پروژه های نهایی شده، تفاهم نامه ای بین استانداران، روسای دانشگاه ها و خیران سلامت در سطح كشور منعقدشده است، افزود: مقرر شد تا ۵۰ درصد اعتبارات توسط وزارت بهداشت و مابقی توسط استانداران، خیران سلامت و روسای دانشگاه ها تامین گردد.
ساخت مركز بزرگ جامع سلامت در میامی
دبیر مناطق كمتر توسعه یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی بابیان اینكه تابحال به همت استانداران و خیران اقدامات خوبی در سراسر كشور به انجام رسیده است، اظهار داشت: طی این مدت زمین های بلاعوض زیادی با ارزش بیشتر از ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مراكز بهداشتی و درمانی در اختیار وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشكی قرارگرفته است.
پورهاشمی در ادامه اشاره كرد: هم اكنون با كمك استانداران، خیران و روسای دانشگاه ها بیشتر از ۵۰ درصد از پروژه ها یعنی بیشتر از سه هزار پروژه تكمیل و به بهره برداری رسید كه امیدواریم با حمایت های آتی، شاهد بهره برداری و افتتاح سایر پروژه ها باز باشیم.
وی افزود: در مجموع پروژه های استان سمنان دارای پیشرفت خوبی بوده كه بعضی از این پروژه ها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.
مشاور وزیر بهداشت و درمان همین طور اضافه كرد: تا آخر سال جاری، مركز بزرگ جامع سلامت در زیر بنای یك هزار و ۷۰ متر مربع توسط بنیاد علوی در میامی ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

1397/12/15
22:17:04
5.0 / 5
5173
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه