مدیركل دفتر بازرسی وزارت بهداشت عنوان كرد؛ انتقاد از خدمات مراكز درمانی را با 190 اطلاع دهید به گزارش عطر و تن مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اظهار داشت: هموطنان می توانند انتقاد یا شکایت خویش را با سامانه ۱۹۰ مطرح کنند. به گزارش عطر و تن به نقل از مهر، محمد حسین حیدری در نشست خبری امروز اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب مردم سبب می شود تا کادر درمان هم کمی آسوده باشند. وی به سامانه ۱۹۰ اشاره نمود و اضافه کرد: در صورتیکه مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همینطور تعرفه خدمات درمانی دارند می توانند با شماره ۱۹۰ تماس و پیشنهادات خویش را مطرح کنند. مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: در اسرع وقت انتقادات و شکایات بررسی و پیگیری خواهد شد. حیدری اظهار داشت: سامانه های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ به دلایلی از مدار ارتباطی خارج شده اند و هموطنان با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند. منبع: عطر و تن 1399/10/10 15:53:05 5.0 / 5 1409 تگهای خبر: بهداشت , خدمات , دارو , درمان این مطلب عطروتن را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط سفارش های بهداشتی مهم عزاداران حسینی شروع توزیع واکسن روتاویروس ذبح دام فقط در مراکز مجاز امکان دارد هشدار رئیس کل سازمان نظام پزشکی نسبت به عملیات روانی دشمن درباره ی شمار مجروحان نظرات بینندگان در مورد این مطلب عطروتن نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳