از سوی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان صورت گرفت

انتشار كتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین

انتشار كتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین كتاب «مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر گردید.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، کتاب "مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین" تألیف شهلا یعقوبی و سمیه ساسان پور با شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۱۱۹ صفحه، ۴ فصل در قطع وزیری وارد بازار کتاب شد.

باتوجه به اهمیت موضوع نقشه راه سازمانی بعنوان طرحی ترسیمی که سازمان ها را می تواند در امتداد رسیدن به اهداف و نقاط مثبت چشم انداز و ماموریت سازمان کمک نماید، در این کتاب به آن پرداخته شده و اهتمام بر آن شده است که با بهره گیری از مفاهیم کلیدی تحقیقی در حوزه علوم مدیریت و توضیح مفاهیم مرتبط و همین طور نمایش نموداری در کاربردهای عملیاتی طراحی نقشه راه سازمانی، در این راستا بیان موضوع شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، چاپ اول این کتاب در پاییز ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۰ هزار ریال عرضه شده است. علاقه مندان می توانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره ۰۳۱۳۳۹۱۲۷۱۱، مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس بگیرند.



1399/08/04
17:38:52
5.0 / 5
1140
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه