انتشار كتابی درباره تفاوت نگاه زنان و مردان به تبلیغات

انتشار كتابی درباره تفاوت نگاه زنان و مردان به تبلیغات به گزارش عطر و تن كتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت های جنسیتی» با ترجمه علیرضا ربیعی راد منتشر گردید.


به گزارش عطر و تن به نقل از ایسنا، در معرفی ناشر از این کتاب امده است: این کتاب بر مبنای یک پژوهش گروهی دانشگاهی در دانشگاه استکهلم سوئد به تفاوت های میان برداشت های زنان و مردان در مواجهه با تبلیغات شهری می پردازد.
اساس یافته های پژوهش یاد شده بیشتر از ۷۰ درصد تبلیغات شهری، اعتنایی به ارزش ها و الگوهای متفاوت معناسازی خاص زنان و مردان ندارند و ازاین رو در اثرگذاری بر مخاطبان مبتلا به اختلال می شوند.
به قول ربیعی راد، کشور روسیه بعنوان بستر انجام این پژوهش، قرابت های قابل توجهی با باورها و ارزش های عمومی در ایران دارد و همین موضوع، فهم و کاربرد نتایج آنرا در ایران هم آسان تر می کند.
علیرضا ربیعی راد از کارشناسان تبلیغات در ایران است و در چند سال گذشته آثار قابل تجهی را در این عرصه تالیف یا ترجمه کرده است.
کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت های جنسیتی» در ۱۴۶ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان در نشر داستان عرضه شده است.



1399/02/23
23:30:08
5.0 / 5
2583
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه